lördag 12 maj 2012

Läget just nu!

Det har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna. 
Ibland har man som ingen lust. 
Men jag handarbetar ju ändå. ;) 

Jag har virkat 7 st African flowers nu med 3 olika lila färger och marinblå. 
Virkar i ett bomullsgarn med virknål 4 så de blir ganska stora hexagoner. :)

Har tänkt att det så småningom ska bli en väska. 

Annars så måste jag sy i knappar i bebiskoftan och sy ihop min poncho m.m. 

Har alldeles för många "UFON" liggandes. 

Ha en skön dag!

Jag ska på Inflyttningsfest i kväll! Ska bli trevligt!

Ha det bäst!


Kram

A

Den blockade ponchon, som jag MÅSTE sy ihop! 

1 kommentar:

  1. Ja man har alltid många projekt på gång, men jag tror nästan alla är likadana på så sätt. Man plockar fram det man just för tillfället har lust till att jobba med.

    SvaraRadera