onsdag 27 juni 2012

Nulägesrapport!

Inte mycket bloggande nu i sommar! 

Jag kom hem från stugan i måndags, vi åkte hem då vädret inte var något vidare. 
Det regnade ganska mycket och blåste oxå. :(

Har sedan jag kom hem stickat en vante, i det fina garnet jag fick av svärmor när jag fyllde år. 
Har även börjat på vante nummer 2. De blir riktigt snygga. 
Har lite problem med mobilen så jag får se när jag har möjlighet att lägga in en bild.
 Det är i det här Opal garnet som jag stickar vantarna. 


Annars så blev jag klar med volangsjalen i helgen. :)
Min älskade faster I fick den i present, hann även sticka ett par pulsvärmare
av garnet som jag stickade raggsockor i oxå . :)

Det är det här garnet jag stickade pulsvärmarna i.


Ha en bra dag!

Kram

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar