torsdag 7 februari 2013

Att känna att man inte riktigt orkar med sitt liv!

Igår gick jag hemifrån vid 06.40.
Sen var jag inte hemma igen förrän 20.40.
Enkel mattematik!! 14 timmar!!!
 

Var helt slut när jag kom hem, sa god natt till maken och kraschade!! :(
 
 
 
Ibland undrar jag hur jag orkar jobba heltid???
 
 
Har fått många kommentarer på sista tiden och ju mer jag
funderar själv undrar jag om heltid är rätt för mig?!
 
Men som det känns just nu så är det enda alternativet för
att få ekonomin att gå ihop. :(
 
 
Idag ska jag iallafall göra något lustfyllt i kväll! :)
 
 
Stoff&Stil i Malmö har Trivselkväll! :D
 
Och jag ska dit! :D
 
 
 
Ha det bäst!
 
 
Kram
 
 
A
 







1 kommentar:

  1. Hej! Jag vill önska dig en mycket trevlig kväll! Vilka kloka ord från Eleanor Roosenvelt! Kram Sirpa

    SvaraRadera