onsdag 15 maj 2013

Polletten börjar trilla ner.

Jag tror att jag börjar fatta att det snart är 
dax för sommarledighet. :) 


Jag har för första gången sedan jag blev färdig lärare
i januari 2010 redan klart med min anställning till i augusti. :)
Jag har varje sommar innan varit tvungen att söka jobb. 
Oron över att kanske vara arbetslös till hösten är så 
psykiskt påfrestande att det är helt obeskrivlig. 


Sedan är ju Slöjdresan till Visby i slutet på juni 
en oerhörd bonus som jag nog inte riktigt förstått 
att jag verkligen ska åka på. 


Att få möjlighet att förkovra mig både i historiska 
byggnader och även få träffa slöjdare, konstnärer m.fl. 
känns så oerhört lyxigt att jag inte riktigt kan förklara det. 


Men under tiden jobbare jag vidare som slöjdlärare 
och stickar och virkar på min fritid. :) 


Ha en fortsatt skön onsdag!


Kram

A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar