söndag 17 november 2013

Julmarknad!

Jag fick för knappt en vecka sedan reda på av min svåger
att han och hans pappa skulle ha en julmarknad.

Nyfiken som jag är frågade jag vad de skulle sälja. 
Det visade sig vara lite av varje. 

Då frågade jag om jag möjligtvis kunde få ett litet hörn
där jag kunde få sälja lite hemslöjd m.m.

Visst, inga problem svarade han! :D

Så nu är tomteverkstaden i full gång! ;)

Jag har hittills hunnit sticka tre mössor. :) 

De är alla tre stickade i Eskimo Print fast i 
tre helt olika färgställningar och i tre olika modeller. 

Har än så länge bara hunnit fota en av dem.

Den här är stickad i Drops Eskimo 19

Fler bilder kommer när jag hunnit fota mer. ;) 

Har även tänkt kolla i min gömmor både vad det gäller färdiga
alster och om där finns några ufon. ;)

Ha en skön eftermiddag/kväll!

Kram

A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar