fredag 27 december 2013

Bloggar från paddan!


Har laddat ner blogger appen så nu sitter jag och bloggar på paddan och lyssnar på musik via Spotify! ;) 

Annars så njuter jag av ledigheten och har de senaste dagarna inte gjort mycket vettigt! :) 

Borde plugga musikteori. Vet inte riktigt varför det är så jobbigt att komma igång? 

Har nästan virkat färdigt en mössa till min kollegas son. :) Skulle egentligen varit en julklapp men den hann inte bli klar. 

Ha det bäst!

Kram 

A


    De här fina vantarna har en av mina elever stickat. 



 

1 kommentar:

  1. Fasen vilket bra resultat! 15 kg lättare är kanonbra! Själv har jag inte lyckats lika bra då jag har gjort lite uppehåll med propointsräknandet pga av dödsfall i familjen, årsbokslut och annat. Men nu är jag igång igen. / Hälsningar Nadja

    SvaraRadera