tisdag 25 november 2014

Att inte orka det man borde göra. :/

Ibland undrar jag när jag kommer att känna mig pigg!?

Känns inte som om jag har gjort det på väldigt länge nu. :(

Jag tvingar mig själv upp ur sängen varje morgon och
det är inte ofta som jag känner mig utvilad om någonsin!?

I stort sett varje fredagseftermiddag går jag och lägger mig
när jag kommer hem från jobbet för att orka vara vaken på kvällen.

Är det såhär det ska kännas???

Det enda jag orkar med när jag kommer hem från jobbet är typ att 
sätta mig i kökssoffa och surfa lite på paddan och sticka en stund. 


Nu i helgen som kommer ska vi fira sönernas kusin som fyller år.
Nästa helg kommer svärmor, makens farbror, svåger, svägerska och deras son
för att fira F som fyller år den 13/12. Men då är de inte hemma.

Helgen efter fyller F år på Lucia och då kommer min mamma, pappa och hans fru,
bror, syster och hennes pojkvän.

Sen är det typ Jul!


Något som känns väldigt bra iallafall är att jag på tre veckor har gått ner 1,8 kg.
Vilket sammanlagt blir - 33,6 kg. Ca 3 kilo kvar till min målvikt. :D


Sorry för ett negativt inlägg!
Men det är så det känns. :/


Ha det bäst!

Kram 

A

Vill ha snö nu!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar