onsdag 11 juli 2012

Nytt önskeprojekt!

Mitt nya "drömprojekt".

Nu är jag hemma igen efter en ganska intensiv vecka. 
På en dryg vecka reste vi 300 mil. Tur och retur Piteå. 

Väl hemma igen så har jag varit och hämtat ut min Tradera vinst. 

Min blandade garn påse. 

Vet inte än vad jag kommer att sticka/virka av garnerna!?


Har även betalt en annan Tradera vinst. :)

Lila raggsockgarn med beskrivning.


Mitt garn beroende ser tyvärr inga gränser. :S

Men, men, jag får väl ta och skärpa mig! ;)


Blev precis kontaktad av en rektor på en skola där jag sökt jobb. 
Ska på anställningsintervju imorgon. :D

Ha det bäst!

Kram

A


1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    hehe det där med garnberoende känner jag igen! ;)
    skönt ändå med andra som är likadana.

    Och för den delen så tycker jag nog att man aldrig kan få för mkt av det goda...öh jag menar garn.... :)

    Hoppas det går bra på atbetsintervjun, jag ska hålla tummarna!
    Kram
    /V

    SvaraRadera