söndag 8 juli 2012

Ofrivillig "bloggpaus"

När man är ute och reser är det inte så lätt att blogga. 
Har ingen dator eller telefon med mig som jag kan blogga ifrån. 


Men det känns faktiskt helt ok. 

Är hemma hos min väninna i Piteå just nu så det är hennes dator jag lånar idag. :)


Hon gifte sig i New York i mitten av maj och hade sin bröllopsfest igår. :)

Hon är precis som jag Textillärare, och det märks. ;)

Hon har sytt dekorationsfåglar och egna servetter som hon har tryckt 
ett egen designat emblem på. Det var linne servetter i oblekt linne.
Jag hjälpte henne att stryka alla servetterna vilket tog ca 4 timmar.

Så om jag säger att jag är lite sliten idag är det ingen underdrift. ;)

Dagen igår blev bra och jag tror att både brud och brudgum blev nöjda.


Idag ska det packas och åkas söder ut.
Maken ska jobba på onsdag.

Ha det bäst!

Kram

A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar