fredag 10 augusti 2012

Nytt jobb nya utmaningar!

Jaha! 

Det ordnade sig i år igen! :) 
Fick även i år erbjudande om två Textillärartjänster. :) 

Den ena på en skola med 600 elever mitt inne i stan, 
den andra på en skola i ett litet samhälle med ungefär 400 elever. 

I den första av skolorna skulle jag undervisa elever från årskurs 3-9.
I den andra skolan elever i årskurs 3-6 från två olika skolor. 

Jag valde tjänst nummer två. 

Blev erbjuden tjänsten i måndags via telefon. 
Tackade ja och  blev muntligen anställd i tisdags. 
Började jobba i onsdags och skrev på papperna idag. 

Snabba ryck! :)

Så nu sitter jag här på mitt nya jobb och alla tankar rusar genom mitt huvud. 

Magkänslan är bra! 

Tror att jag kommer att trivas här! :D

Ha det bäst!

En sådan här fin sko fick följa med mig hem här om dagen! :) 

3 kommentarer:

  1. Vilket spännande jobb du fått! Grattis :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, absolut. Älskar mitt jobb som slojdlärare.:) Tack!

      Radera
    2. Jo, absolut. Älskar mitt jobb som slojdlärare.:) Tack!

      Radera