tisdag 6 november 2012

Snabba ryck! :)


Plötsligt så har jag en läkartid imorgon istället för om 3 veckor! :D

Ringde Företagshälsan i måndags och fick som sagt var en tid inbokad redan imorgon. 
Behöver jag säga att jag är fruktansvärt nervös??!! 

Ska sätta mig och skriva ett "brev" så att jag inte glömmer allt jag vill berätta. 
Fick det tipset av en tjej som nyligen fått diagnos. :) 

Annars så är allt som vanligt, jag har hunnit sticka klart den första sockan, hade
ju redan gjort skaftet till den andra så nu är det bara foten på den oxå och 
sen är första paret raggsockor klart!

Upptäckte förresten att jag hade två par färdiga sockor i en låda, funderar på 
att ge bort det ena, med tanke på att den personen har samma storlek som mig! :D




Ha det bäst!


Kram

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar