torsdag 8 november 2012

Vabbar idag

Idag har jag varit hemma med lillebror.
Han var väldigt snuvig och hostig i morse. Men bortsett från då är han hur pigg som helst.
Så det blir skola som vanligt imorgon om inget oförutsett händer. 

Däremot ringde de från pojkarnas skola och sa att storebror hade klämt fingret. :(
De tyckte att jag skulle komma och hämta honom.
Så det gjorde jag, då hade han varit hos skolsköterskan som hade lagt om fingret.
Lyckligtvis var det inte så allvarligt. 

Nu är vi hemma alla tre. 
Jag ligger i soffan med laptopen i knät och pojkarna ligger i sina sängar och kollar på tv. 

Socka nummer två är snart klar. :) Sen blir det till att sticka raggsockor till maken. :)
Bildbevis kommer senare. ;)

Är så fruktansvärt trött. Somnade före nio igår och var uppe och fick iväg storebror vid halv sju.
Sen när jag kom hem gick jag och la mig igen och sov 2-3 timmar till?????

Undrar om det blir någon snö i Skåne i år?

Ha det bäst!

Kram

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar