onsdag 10 juli 2013

Hå, hå, ja, ja!

Nu har jag äntligen sytt ihop båda Pippi tröjorna. :) 

Jag har dock upptäckt att det röda garnet är slut, skulle behöva lite
för att virka runt halskanten på den ena tröjan. 
Känns lite trist att behöva köpa ett helt nystan bara för så lite. 

Annars så har jag inte fått mycket gjort idag trots att jag 
vaknade redan innan 7 i morse. :/

Tycker verkligen inte om värmen. :(
Mår fysiskt illa och svettas som en tok! 

Har hunnit vara nere lite på Landskrona karnevalen. 
Som i år är i 9 dagar eftersom stan firar 600 års jubileum. 
Har hunnit med den årliga Langosen . ;) 

Annars så är jag i stort behov av att få ordning här hemma. 
Städade på den ena toaletten igår. :) 

Så sakta men säkert blir det lite bättre dag för dag! 

Ha det bäst!

Kram

A

Det är det här mönstret jag har använt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar