tisdag 2 juli 2013

Tystnad! :/

Hej på dig! 

Min inaktivitet här på bloggen beror inte på något 
annat än att jag inte har haft någon lust att blogga. 

Jag stickar vidare på Pippi tröjorna som 
jag hjälper min faster med. 
Är inne på sista ärmen. :) 

Här om dagen hittade jag en påse med garn
som jag hade glömt bort att jag hade köpt!
Ingen ovanlighet för att vara mig! ;) 

Givetvis så börjar tankarna direkt och snurra i 
mitt huvud och börja fundera över vad jag ska
göra med de helt underbara garnerna. :)

Men jag har nog insett att jag måste ta och 
sticka/virka klart min UFO:n först. 
Åtminstone något iallafall! ;) 

Annars så njuter jag av att vara ledig! 
Så oerhört skönt!

Har igår lyckats lära båda mina söner att sticka! :) 

Det var den äldste som först frågade och 
sen var inte lillebror sen att följa efter! :)

Ha en skön kväll!

Kram

A




2 kommentarer:

  1. Roligt att hitta din blogg! Du är ju flitigare än jag att skriva i din. Sista året har det blivit sämre, det blir långt mellan inläggen.
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, det går i vågor. Detsamma!

      Radera