måndag 30 september 2013

Ingen lust att blogga!

Hmm, har liksom ingen lust att blogga just nu.

Har sedan jag började VV gått ner 3,6 kg. 
I lördags när jag vägde mig stod vågen på samma vikt som veckan innan..
Dock bör tilläggas att mensen kom som ett brev på posten på kvällen. 

Jag stickar vidare och har blivit klar med väninnans sockor och vantar. 
Nu ska det fästas trådar och sys på etiketter.

Nu stickar jag på en sjal i garnet Schachenmayr Xisco.
 Ett garn som när man stickar med det ser ut som paljetter. 


Får se om den blir en julklapp eller om jag behåller den själv?! 

Ha en skön kväll! 

Kram 

A

Garnet på bilden är inte i samma färg som det jag stickar med.
Mitt garn går i gult, rosa, blått och svart. 



1 kommentar:

  1. TACK vännen! Grattis till dig med. Nu kämpar vi vidare så att vi får fler stjärnor.
    Ha en bra dag!
    Nadja

    SvaraRadera