måndag 8 september 2014

Ibland undrar jag vad det är som gör att det ska vara så svårt.....

...att göra alla dessa måsten?

Jag måste skriva klart min uppsats!

Jag måste göra två restuppgifter!

Jag måste klara musikteoritentan!

Men jag får inte "tummarna loss". :(

Vad det gäller min viktminskningsresa går det 
betydligt bättre.

Har "startat om" idag och är nöjd med maten
och stegräknaren visar just nu 10 801 steg! :)

Känns så bra!

Annars så fortsätter jag att handarbeta som vanligt!

Har precis lagt upp maskor till och hunnit en bit på ett par
raggsockar till mig själv i ett garn jag köpte på Lidl i förra veckan. :) 

Ha det bäst!

Kram 

A

Köpte garnet som syns på bilden och även
ett med lila, rosa, gråa och vita färger som jag 
stickar med just nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar