onsdag 24 september 2014

Inte ofta jag skriver nu för tiden! :/

Jag använder i stort sett bara min I-pad och jag har inte fått någon
ordning med att blogga och lägga in bilder från den. :(

Jag stickar just nu på ett par knälånga raggsockar till mig själv.

Garnet har jag köpt på Lidl. 
Det är ett melerat garn och ett enfärgat! 

Sen blir nästa projekt att börja på en tröja som jag fick garn och 
mönster i födelsedagspresent. 
Valde dock att byta färg på garnet som jag inte fick förrän den 14/9.

Det är ett isländskt "tweedgarn" som är i färgen bordeaux.


Viktuppdatering!
Hade gått ner 1,2 kg för två veckor sedan och stod still i vikt i lördags.
Sammanlagt - 31,2 kg sedan den 25/8 2013!

Nu blir det snart sängen så jag orkar upp till jobbet imorgon!

Tjing!

Kram

A



1 kommentar:

  1. Å så fina sockarna kommer att bli! :)

    Jag är lite avis på dig som ska sticka en tröja i det där fina garnet du fick i present och ser fram emot att få se hur den kommer att bli! :)

    kramen

    SvaraRadera