onsdag 8 oktober 2014

Frustration! :/

Blir så trött på mig själv!!!

Jag har lyckats gå ner nästan 31 kg på ett år! :)

Men att ta tag i mina studier och göra klart
mina restuppgifter från Lärarutbildningen gör jag inte! :/


Tänker på det minst en gång i veckan och ibland varenda dag. 

Att jag gick i väggen i samband med att jag skrev min C-uppsats
är givetvis en bidragande orsak.

Att vi dessutom har en ansträngd ekonomi p.g.a att min man 
är arbetslös gör ju inte saken bättre.


Jag flyr vardagen genom att sticka och försöker 
att ta mig igenom mitt emellanåt svajiga mående.  


Att jag även varit förkyld i ca 1 månad och idag har haft
ont i mina  leder känns oxå väldigt jobbigt och gör min väldigt trött.


KLAGA!!!!


Nog med det! ;)


Fick i veckan reda på att vi kommer att bli bjudna på Julgala i
Malmö den 28/11. Där vi även kommer att äta julbord. :)

Ska bli jättetrevligt och galan med många intressanta artister
ser jag verkligen fram emot. :)


Innan dess ska min älskade lillasyster flytta till La så jag har ca 10
min promenad hem till henne. :) 

Ha det bäst!

Kram

A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar