onsdag 19 mars 2014

Symässa i Malmö

Var som sagt på Symässan i helgen.
Ett årligt evenemang som jag mer än gärna besöker. 

I år lyckades jag tyvärr bli sjuk just den helgen.
Men jag tog mig trots allt in till Malmö på lördagen.
Tur var det för på söndagen sov jag hela dagen för 
jag mådde inget vidare.

Jag handlade som jag brukar av Åsa i år igen.
Besökte henne i Stenkyrka på Gotland förra sommaren. 
Av henne köpte jag material till två "Hjärtevärmare".
Mina kommer att bli blå, röd och grön samt orange, mörk vinröd och roströd.
Är du nyfiken på hur den kommer att se ut kan du kolla på hemsidan!?
Klicka gärna på länken nedan så kommer ni till hennes hemsida. 

Har lyckats bräcka - 20 kilos strecket med 0,6 kg.
Så jag har alltså sedan i slutet av augusti gått ner 20,6 kg!!! 

Ha det bäst!

Kram

A

Älskar den här färgen! :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar