måndag 3 december 2012

Besviken och förbannad! :/

Seriöst hur svårt kan det vara???

Vi skulle ha flyttat till vår nya lägenhet i lördags 1/12.
Men när vi gick dit och kollade på morgonen var där 
inte städat efter hantverkarna. De hade även bytt ett 
"rör" mellan handfatet och golvet i den ena toaletten, men 
låtit röret ligga kvar i duschen. :/

Så idag har min man ringt och pratat med hyresvärden
för att fråga vad det är de håller på med????

Så jag kan väl lugnt säga att helgen inte blev som jag hade tänkt. 

I fredags var jag med jobbet på Färs och Frosta Arena i Lund.
Där var vi på Julbord och Julshow. 
Trevligt var det men jag gick ju tidigt eftersom jag "trodde" att jag skulle flytta. 

Väl på lördagen efter besvikelsen satt jag och virkade lite
för att sedan åka till min syster och svåger på kalas.
Det blev en mycket trevlig kväll.

Under söndagen gjorde jag inte många knop utan
tillbringade mesta tiden i soffan med tv och virkning. :) 

Håller på och virkar en "halsduk" i ett orangefärgat garn.

Sorry, vet att bilden är dålig! :/

Ha en bra dag!

Kram

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar