söndag 30 december 2012

Tillbaka igen! :)

Nu är jag tillbaka i bloggvärden igen. 
Har flyttat under i stort sett hela december. :/
Men det är såååå skönt att ha kommit till en lgh där jag trivs. :D


Har inte haft något internet under ca 2 veckor. 
Vilket har varit bra då vi har behövt fixa och dona 
i både vår nya och gamla lgh. 

Och nu har vi äntligen snart blivit klara. :D

Längtar tills vi har lämnat ifrån oss nyckeln till den gamla. 


Det har inte blivit något handarbetande de senaste veckorna. :/
Men nu är jag snart redo igen.

Fick en helt underbar Julklapp av min pappas fru.
12 st nystan Drops Delight färg 14. 

Behöver jag säga att jag blev minst sagt glad. 
Så nu måste jag komma på vad jag vill sticka av dem?

Lila och grönt :D


Gott Nytt År!

Kram

A

1 kommentar:

  1. Åh lyckliga du som fick sån underbar julklapp!
    Jag tycker att du ska göra en fin kofta av dem :)

    SvaraRadera