måndag 17 december 2012

Ledsen att jag skriver så lite! :(

Önskar att jag hade gjort fler inlägg än vad jag gör. 
Men jag håller på och flyttar och har inget internet i den ny lgh än. 

Är just nu på jobbet, och tänkte passa på att visa att jag finns där ute någonstans. ;)

Annars så virkar jag vidare på min "halsduk", har pausat lite för att ta upp 
stickningen på mina raggsockor i den underbara Regia garnet som jag fick av min kollega. 

Har lite kallare på golvet i den nya lgh så ett par varma sockor är aldrig fel. 


Annars så är jag inne på min sista vecka på jobbet. Så skönt!
Eftersom jag jobbar som lärare så är jag ju alltid ledig under julen.
I år slutar vi den 20/12 (torsdag) och börjar igen den 7/1 (måndag).
Dock börjar mina egna barn den 8/1 och eleverna på mitt jobb den 9/1.

Så jag ser fram emot en underbar julledighet med mycket stickning och 
annat handarbete. :D

Ha det bäst!


Kram

A

Visst är det ett underbart garn!? 
Snart får ni se bild på de färdiga sockarna. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar