måndag 29 april 2013

Jippi och suck!

Idag fick jag äntligen min bloggvinst! :) 
Har väntat och längtat! :) 

Boken som jag hunnit bläddra igenom är så fin. :) 
Finns många fina mönster där i som jag förmodligen kommer att testa.


Suckandet handlar både om jobbet och min kofta.

Har idag med mina elevers hjälp tömt hela slöjdsalen på alla grejer. 
De ha varit helt fantastiska och burit lådor möbler m.m. :)

Nu till det inte så roliga. Alla skåp är kvar i den gamla salen.
Kommer att få nya men vet inte när? 

Så ska jag behöva leva i flyttlådor i flera veckor??

Suck nummer två handlar om min kofta.
Har nu stickat klart ärm nummer två. :)
Men jag vet inte hur jag ska göra med framstyckena som just nu 
känns helt omöjliga att avsluta. :/


Ha en skön kväll!

Kram

A

Boken jag fick idag! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar