söndag 7 april 2013

Oops!

Idag har maken och jag varit ute och shoppat! :) 

Det händer inte så ofta. Men idag skulle sönerna
på bio med sin farmor. :) 

Vi körde till Svågertorp i Malmö och var bl.a. på Rusta, Ikea,
Media Markt m.m. 

Den här fina sittpuffen fick följa med mig hem. 
Den är givetvis lila! ;) 

I den ska jag förvara mina pågående handarbetsprojekt samtidigt som jag 
kan lägga upp benen när jag sitter i soffan och handarbetar. :) 

Det var faktiskt min älskade make som kom med förslaget! :) 



Igår reste jag maken och sönerna till Karlskrona på födelsedags kalas. :) 
Under resan upp och ner hann jag sticka en Irvingsjal. :) 
Använde mig av Twist garnet som jag tidigare köpt på Rusta. 

Den här gången var det dax för det cerisa garnet. :) 



Var även inne en sväng på Biltema där jag egentligen var på 
jakt efter en pusselmatta. Men kom ut med den här istället. :)

 
Jag antar att den egentligen är till för skruvar. 
Men jag tänkte ha den till knappar m.m. 



Hoppas att du har haft en skön helg? Det har jag! :) 

Kram

A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar