tisdag 23 april 2013

Så himla glad!!!

Minns inte om jag har skrivit det här i bloggen men jag
har bokat en Slöjdresa till Visby i sommar. 
Den arrangeras av Helsingborgs Hemslöjdsgille och 
Ängelholms Hemslöjdsförening. 

En resa som jag bara ville åka på.
I och med att jag jobbar som Slöjdlärare tänkte 
jag tillgodoräkna mig själva resan med tillhörande
studiebesök m.m. som lite fortbildning. 
Vi kommer att bo innanför murarna i Visby på Hotell S.t Clemens. 

Frågade min chef tidigare i vår om det var ok för henne.
Hon lät lite skeptisk men sa att hon skulle fundera på saken.
Jag tänkte att ett litet bidrag till resan på kanske en 1000 kr
var rimligt att räkna med. Hela resan går på 6000 kr.
Idag frågade jag henne igen i och med att resan ska betalas i slutet 
på den här veckan. Döm om min förvåning när hon svarar:
- Du får halva resan betald! :) 

Så jag kommer bara att behöver betala 3000 kr själv+ fickpengar och lite mat. :D


Dessutom fick jag ett mail ifrån Maja igår att hon skickade min bokvinst igår! :) 


Ha en skön eftermiddag och kväll!

Kram

A
Bilden är lånad från Hotell S:t Clemens hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar